torsdag 16 oktober 2014

10 buketter från sommaren som var

En av de bästa sakerna med att ha trädgård är att få plocka buketter med egenodlade blommor. Om sommaren har vi ett överflöd av blommande perenner i rabatterna. Att komponera och välja fritt bland blomsterprakten för att sedan plocka in en bukett är ren och skär njutning! Här är tio av mina buketter från sommaren, från försommar till sensommar och även en gåbort-bukett med ätbara grönsaker och örter.

Nothing is better than making bouquets from your own garden. Her are ten of my garden bouquets from this summer. Including one edible bouquet with herbs and vegetables.



 


1 kommentar :

  1. Vilka ljuvliga buketter. Alla 10. Jag tänkte på det där du pratade om på IG angående bilder på bloggen. Jag har trappat efter med mitt eget bloggande mycket pga bildredigeringen. Jag har inte orkat sitta med bilderna i datorn (även om jag egentligen tycker att det är himla kul) vilket har inneburit att bloggen har halkat efter. Nu tänkte jag prova att blogga från mobilen och använda de bilder jag tar med mobilkameran så får vi se.
    Men nu ser jag fram emot att läsa din/er blogg...

    Kram åsa

    SvaraRadera